de eidronga Beiträge:

                weidabladln >>

Nr. 3731 Anfang Mai is da Greimel Gerhard mid 55 Johr gstorm. Da Gerhard war Baur z´Hub und hod mid 20ge de Dreharbadn zu Irgendwie und sowieso 1985/86 auf seim Hof (Unterbergerin) live miderlebt. Bis heid san de Wandmalereien vom Sir/Tango im Stoi erhoidn und er hod immer moi wieda fürn BR über de Dreharbadn berichd. Wia da FX Bogner no auf eanam Hof s`Drahbuach komplett umgschriem hod oda er ins Gardarobenzimma vo da Olivia Pascal eine plazd is. Er war rechd sympathisch und de Greimes san bis heid stoiz auf de Zeid domois. Von der Tellux hams dann zum Abschluss a Bamal griagd, der steht heid ausgwachsn in da Hofmiddn. Machs Guad Gerhard und grias an Binser, an Burger, an Berti, de Charly und d´Buagamoasterin! Pfiade
Name: Kare
Email: Nur füa ogmoide Jusa sichtbar
Lieblingsdarsteller: Da Unterbergerin ihr Hof
16.07.21 11:07 Uhr

Nr. 3729 Hat des mit dene Kolbermooranspielungen ebs auf sich?
Name: Tobi
Email: Nur füa ogmoide Jusa sichtbar
Lieblingsdarsteller: Da Sir und d Gräfin
03.07.21 08:07 Uhr

Nr. 3728 Elle
Name: Kai
Email: Nur füa ogmoide Jusa sichtbar
Lieblingsdarsteller: Älle
28.06.21 04:06 Uhr

Nr. 3722 Ruhe in Frieden Georg Maier!
Name: Martl
Email: Nur füa ogmoide Jusa sichtbar
Lieblingsdarsteller: Berti
02.01.21 01:01 Uhr

Nr. 3721 Da Binser Berti is gschdorm.
Schon, das oiwei weniga wern...
Oda wie da Tscharlie in Münchner Gschichdn gsogd hod:
Erst warma mehra dann samma oiwei weniga worn.
Name: Flore
Email: Nur füa ogmoide Jusa sichtbar
Lieblingsdarsteller: Da Kirchturm
02.01.21 10:01 Uhr

Nr. 3720 Servus Hopf, war`s eventunnel möglich a Foto vo dem Polaroid zum griang? Des war a supa Sach :-)!
Name: Junker
Email: Nur füa ogmoide Jusa sichtbar
Lieblingsdarsteller: De Bus
12.12.20 04:12 Uhr

Nr. 3719 @ Hopf

De Busse warn domois vom Scharf-Reisen aus Erding-Tittenkofen (wo d´Gruaba Monika dahoam is). Vielleicht kennan de Dir weida haifa...
Name: Gricko
Email: Nur füa ogmoide Jusa sichtbar
Lieblingsdarsteller: Cafe Sonnblick
02.12.20 12:12 Uhr

Nr. 3716 Servus. Hob lustigerweis a original Polaroid vom kaputten "Unterführungsbus" kriagt. Etz hätt i gern a boa Daten über de Bus. Woaß jemand a weng wos? Bj usw.... Merce scho mol!

Dere
Name: Hopf
Email: Nur füa ogmoide Jusa sichtbar
Lieblingsdarsteller: Sepp
15.11.20 10:11 Uhr

Nr. 3715 Weiß jemand was mit der Orginalen Quickly vom Sir passiert ist gibts die noch oder steht die in einem Museum oder was ist damit passiert?
Name: Cedric
Email: Nur füa ogmoide Jusa sichtbar
Lieblingsdarsteller: Sir Quickly
23.09.20 10:09 Uhr

Nr. 3714 Servus Daane, offiziell gibt es da soweit ich weiß so gut wie nix (mehr). Früher gab es mal neben der Serie noch Poster im BR-Shop. Und ganz früher gab es noch eine LP mit einigen Liedern der Serie. Ab und an ist davon noch eine bei Ebay zu finden. Oder man ersteigert sich ein Yellow Submarine (von Corgi). Wenn man im Internet dann noch nach "Irgendwie und Sowieso T-Shirt" sucht, dann findet man evtl. auch noch was. Aber ob die Betreiber dann die Rechte an dem Bild haben und das überhaupt so verkaufen dürfen, kann ich dir nicht sagen.
Name: Hubbe
Email: Nur füa ogmoide Jusa sichtbar
Lieblingsdarsteller:
13.06.20 05:06 Uhr

                weidabladln >>